Özgür basına müdahaleye İtalya basını geniş yer verdi

Koza Holding bünyesindeki Bugün TV ve Kanaltürk televizyonlarının yayın akışına yapılan müdahale ve dünden bu yana polis tarafından sergilenen şiddet İtalya basınında geniş yer buldu. Birçok gazete, internet sitesi ve televizyon habere...

Özgür basına müdahaleye İtalya basını geniş yer verdi

Koza Holding bünyesindeki Bugün TV ve Kanaltürk televizyonlarının yayın akışına yapılan müdahale ve dünden bu yana polis tarafından sergilenen şiddet İtalya basınında geniş yer buldu. Birçok gazete, internet sitesi ve televizyon habere...

28 Ekim 2015 Çarşamba 16:53
Özgür basına müdahaleye İtalya basını geniş yer verdi
Koza Holding bünyesindeki Bugün TV ve Kanaltürk televizyonlarının yayın akışına yapılan müdahale ve dünden bu yana polis tarafından sergilenen şiddet İtalya basınında geniş yer buldu. Birçok gazete, internet sitesi ve televizyon habere geniş yer verirken seçimlere 4 gün kala muhalif yayın yapan medyaya uygulanan bu tip susturma hareketlerinin amacının belli olduğuna dikkat çekildi.

İtalya'nın en çok okunan gazete ve televizyon kanalları medyaya yönelik bugün ve dün gerçekleşen susturma operasyonunu geniş olarak ele aldı. Birçok internet sitesi de takipçilerine gelişmeleri güncel şekliyle aktardı.

Koza Holding bünyesindeki medya organlarına yönelik operasyonu ilk gören medya unsuru olan resmi devlet ajansı Ansa haberi "Gülen yanlısı televizyonlara polis baskını" başlığıyla duyurdu. Haberde gazetecilere polisin aşırı şiddet gösterdiği, göz yaşartıcı gaz kullandığı ve bazı gazetecileri gözaltına aldığı kaydedildi.

Resmi devlet kanalı Rai News ise Koza Holding'e yapılan hukuksuzluğu "Erdoğan'ın bilgi kesintisi devam ediyor" başlığıyla duyurdu. Haberin alt başlığında polisin iki kanalı canlı yayın esnasında işgal ettiği ve gazetecilere göz yaşartıcı gaz sıkarak orantısız güç kullandığına dikkat çekildi.

"MUHALİF KANALA POLİS SALDIRISI"

Corriere della Sera gazetesi haberi "Muhalif Bugün Tv binasına polis saldırısı" şeklinde internet sitesinden yayınladı. Polislerin gazeteciler üzerine tazyikli su sıktığı görüntülerle birlikte sunulan haberde 1 Kasım seçimleri öncesinde muhalif yayın yapan Bugün Tv ve Kanaltürk televizyonlarına polisin orantısız güç kullanarak baskın yaptığı kaydedildi.

Repubblica gazetesi ise "Polis canlı yayında iki televizyon kanalını işgal etti" başlığıyla duyurduğu haberde seçimlere az bir zaman kala muhalif yayın yapan medya kuruluşuna yapılan baskının orantısız güç kullanılarak yapıldığını kaydetti. Ayrıca haberde cumhurbaşkanının resminin olduğu posterleri yakan 12 ve 13 yaşında iki çocuğun da gözaltına alınanlar arasında olduğuna dikkat çekildi.

La Stampa gazetesi "Bağımsız medyaya hükümetten baskı" başlığıyla haberi okuyucusuna iletti. Haberin içeriğinde seçimlere az bir zaman kala İpek ve Koza Holding yönetimlerine hükümete yakın yöneticiler atandığı ve bunun muhalif basına karşı uygulanan baskı serisinin son uygulamalarından biri olduğu belirtildi.

Il Messaggero gazetesi haberi "Erdoğan karşıtı televizyona polis baskını, arbede ve gözaltılar var" şeklinde duyururken Il Secolo gazetesiyse "Türkiye'de muhalif iki televizyon polis tarafından işgal edildi" başlığıyla gelişmeleri aktardı.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner122

banner215

banner124

banner40

banner126