Doğukent yolunda feci kaza: Anne öldü, kızı ağır yaralandı

Kahramanmaraş'ta, kucağındaki küçük kızı ile yolun karşısına geçmek isteyen kadına otomobil çarptı. Kazada anne hayatını kaybetti, kızı yaralandı.

Doğukent yolunda feci kaza: Anne öldü, kızı ağır yaralandı

Kahramanmaraş'ta, kucağındaki küçük kızı ile yolun karşısına geçmek isteyen kadına otomobil çarptı. Kazada anne hayatını kaybetti, kızı yaralandı.

21 Temmuz 2011 Perşembe 22:44
Doğukent yolunda feci kaza: Anne öldü, kızı ağır yaralandı
banner203
Olay, saat 21.00 sıralarında, Doğukent Mahallesi'nde meydana geldi. Kucağında, henüz 1 yaşında olan kızı Zeynep ile yolun karşısına geçmeye çalışan 31 yaşındaki Halime Atlıhan, sürücüsü ve plakası belli olmayan otomobilin çarpması sonucu ağır şekilde yaralandı. Anne ve kızı, Kahramanmaraş Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Anne, yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılmadı. Kaza nedeniyle yaklaşık 1 saat trafiğe kapalı kalan yolda, anne ve kızından geriye kalan terlik ve başörtüsü göze çarptı. Olayın ardından kaçan sürücünün yakalanması için çalışma başlatıldı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
rıfat salman 5 yıl önce

Lanet olsun su koskoca kahramanmaraşta dogukent kadar nefret ettiğim bi yer yokk...

Avatar
Kahramanmaraş Sevdalısı 5 yıl önce

Saygıdeğer doğu-kentli arkadaşlar bu sayfaya yazan bütün arkadaşlara yürekten teşekkür ederim ellerine dillerine sağlık. Belediye başkanı için nezaketlerini bozmadan kelimeler kullanmışsınız ama az bile olmuş. Taraf tutan batıya farklı doğusuna farklı davranan başkan istemiyoruz. Vermiş olduğum oylar içinde ellerim kırılsın diyorum. Gereken ayrıntıları siz söylemişsiniz zaten. ölen kardeşimize ALLAH tan rahmet diliyorum.

Avatar
paladayi64 5 yıl önce

cevap : Kahramanmaraş şehiriçi yolları özellikle şehiriçi dolmuşçu ve fırıncı şöferlerinden başkasına haramdır. Bilmeyen varsa bilsin kendine dikkat etsin canını seven arabasına binmemesi daha hayırdır.diyecek laf çokda.

Avatar
ERSAN 5 yıl önce

Binevlerden şekerdereye kadar yollarda kasis var bu gayet güzel oralar doğukent gibi sakin olmadığı halde kasis konmuş pekala doğukent sakin olunca vel hasıl adamlar basıyorlar.Batı tarafına konulan kasislerin hepsinin doğukent güzergahına konması gerekirdi.aydınlatma ve trafik lambaları yok sanki üngüt ve şekerdere necip fazıl noktalarında polis jandarma kontrolleri varda neden pazar günleri yoğun olmak üzere doğukent güzergahında jandarma yada polis yok.batıdaki insanlar dahamı değerli yoksa doğukentteki insanlara başka gözlemi bakılıyor Köylümü aptalmı cahilmi o kadar değerleri yok.Belediye Bir an önce hemen hemen oraya en az 1 km aralıkla kasisleri hemen koymalı yoksa daha insanlar ölecekse bundan belediyenin yetkilileride ahiret katil olarak hesap vereceklerdir.insan kim olursa olsun sonuçta insan İNSANdır Herkes ahmetin villası mehmetin dairesi ökkeşin ahırı diye ayırım yapılmasın.HEPİMİZ İNSANIZ.BELEDİYE BİR AN ÖNCE KASİSLERİ ÇİVİLESİN YOLLARA AYNI ZAMANDA EMNİYET MÜDÜRÜ OLAYA EL ATIP DULKADİROĞLU VE DEREKÖY ARALARINA KONTROL NOKTALARI KOYSUN.YETER ARTIK.

Avatar
ismet 5 yıl önce

ben beş yıldır maraştayım insan hiç mi denetleme yapmaz ben doğukente gidiyordum allah esirgesin ışık yok lamba yok önüne kimse çıkmaz çünkü orası otoban sürücüler tamamen uçuyor. olan günahsız vatandaşa oluyor bir evlat annesiz kaldı bundan ağır ne olabilir.eminim emniyette belediye de harekete geçicek umut ediyorum ki inşallah öyle olur yoksa bu kayıp son kayıp olmaz daha çok can gider bende çok sevdiğim bir abimi o yolda kaybettim allah kimseye göstermesin yüreğime kor düştü benim ciğerim yandı kurumlarımız ciğer acısını iyi biliyorsa lütfen ciğerimizi yakmasınlar yakana da müsade etmesinler. denetim denetim daha iyi bir maraş için avrupa için insanı çok kıymetli insan gibi muamele var orada insan olmanın değerini daha iyi biliyorlar lütfen denetim ilgi oy isterken bu halka maraş için ne istiyorsun diyecek sayın mustafa boyraz sayın emniyet müdürüm mustafa aydına duyrulur gereğini yapılmasını bekliyoruz maraş olarak şimdiden başıralınızın ve hizmetinizin devamını bekliyoruz saygılarımla hayırlı görevler..

Avatar
cadde46 5 yıl önce

ARKADAŞLAR ÖZELLİKLE K.MARAŞ'TA YAŞAYAN İNSANLAR BÜYÜK İHTİMAL EHLİYETLERİNİ SEMT KASABINDAN VEYA BAKKALDAN ALMIŞLAR.. DİKKAT EDİYORUM ADAM SİNYAL VERMEKTEN ACİZ.ZATEN YOLLARI DOLMUŞÇULARLA EKMEKÇİLERİN BABALARI YAPTIRDI BU NE YA ....

Avatar
AHMET 5 yıl önce

SAAT 9 BAZEN 9 DANDA ÖNCE BU SUNPETİN BERİSİNDEKİ KAVŞAK TAKİ IŞIKLAR NEDEN ÇALIŞMAZ ORADA KAÇ TANE KAZA OLDU BU IŞIKLARDAN KİM SORUMLU İSE NE DİYEYİM Kİ BEN KAÇ AYDIR ORADA IŞIKLAR BELLİ BİR SAATDEN SONRA ÇALIŞMIYOR.ORADA ÖYLE KEŞMEKEŞ YAŞANIYORKİ YETKİLİ KİMSE GÖRMESİ LAZIM BU IŞIKLARIN GECE 12 YE KADAR ÇALIŞMASI LAZIM ÇÜNKÜ ÇOK KÖTÜ BİR YER

Avatar
fredom 5 yıl önce

yapmayalım arkadaşlar belediye başkanına muhtarlarımıza.ordaki hizmet şehrin neresinde var.yollar desen berbat ışıklandırma hiç yok özelliklede sokak aralarında.bunu bu haale getirmek kolay deil.muhtarlar desen uyuyor.özellikle de şeyhşamil mah muhtarı ne iş yapar bilinmez.başbakanın gelip görmesini isterdim oraları.ölen anneye allah rahmet eylesin kalanlarınada başsaglıgı dilerim

Avatar
46arif 5 yıl önce

emnıyet 45 dakıka en 6 7 dakika içinde olay yerindeydi emniyet görevini gezel yapıyo ama belediyeden iş yokk akşam dokuz demeden trafik lambalaını kapıyolar sakaryadaki orda yakın zamanda büyük bir kaza olmazsa şaşırman yani

Avatar
fahri 5 yıl önce

beyler kim işini tam yapıyor dogukent allaha emanet bi yer akedaş yolları aydınlatmaz sa emniyet denetim yapmazsa o bölgede ne olmaz 155i aradık 45 dk da geldi ben 45 dk da g.antebe varırım insanları bi yere yerleşdirdiniz naıl olas sesleri çıkmıyor ya emniyetin ve belediyenin yüregine ateş düşdümü beyler bu ateş sizede düşer onun için bizi anlayın

Avatar
46arif 5 yıl önce

gnel eclisim dgu süper yatırım yaıy ama bizim kahranmamaraşın meclisi ve kaldırım taşı mustfa batıya yatırım yapıyo insa biraz doğu baksan ne olur oy verenlr o insnlar bu sene biraz zr alırsın

Avatar
Huzur-i Mahser 5 yıl önce

Yaklasik iki üc ay önce orda idim. Bir Ay kaldim Dogukent'te, her ne hikmetse ha bire soruyordum yahu Gece gece gözükmüyor bu yollar. Neden Lambalari adam gibi yok diye. Var ama hic bir ise de yaramiyorlar. Isik vermeyen lambalari koymuslar ne cadde gözükür nede birsey. Akilsizca bir hizmmet yapilmis o Mahalleye.

Avatar
ali 5 yıl önce

bazen o yolda ışıklandırmalar eksik geçen bende gece aniden o yola bir vatandaş çıktı zor gördüm.doğukentin içi tam bir hikaye.ben elektrik faturamda sokak aydınlatmasını ben ödüyorum.doğukentte aydınltma diye bir şey yok .koymuşlar küçük lambaları oda ikide bir patlıyo koysana adam gibi aydınlatma .

Avatar
BOŞUNA 5 yıl önce

buda unutulacak emniyet bir kaç gün radar koyacak göstermelik ikinci bir kazaya kadar geçenlerde orada iki motosikletli genç ölmüştü bir kere radar koydular unutuldu buda unutulacak bu çarpan vatandaşa ömür boyu hapis cezası verilmesi gerek yaşı ne olursa olsun

Avatar
doğu 5 yıl önce

şehrin dogusunun unutulmuşluğun umursanmazlığının göstergesidir bu kaza. Duymayacak olan yetkililere duyrulur bugün de kaza olacak sakarya- doğukent yolunda...

Avatar
Son Durak 5 yıl önce

Valla nekadar ne söylenirse söylensin, iiçimizde okadar serseri vicdansız düşüncesiz hayvan çokki. esef edip yüreği sızlamaz kimilerinin... Bu ilk kaza değil Korkarım sonda olmayacak. tedbir alan yok ders alan yok pay çıkaran yok. Bugün duydu gördü bugüne mahsus. yarın hiçbirşey kalmıyor insanımızda. işte böyle serseri mayınlarda ansızın çıkıp nice ocaklara ateşleri düşürüp kaybolup gidiyorlar. Bencil dünya. İnançsız itikatsız insanlık yazık çok yazık.

Avatar
46arif 5 yıl önce

bu son 3 ay için 7 cı kaza benım kördügüm tabi 4 ölü var millet allah ne verdeysi basıyo o yolda bu kazada benım ailemde olabilir o caddeye denetim şart allah rahmet eylesin ailesine sabır versin

Avatar
vahdet 5 yıl önce

değerli mesai arkadaşım cuma atlıhan yüce rabbimden sana sabır eşine ve kızına allahtan rahmet diliyorum ve o kalleşçe vurup kaçan beyaz renkli şahin taksiyi süren sürücü iki kişinin katili oldunu her dakika her saniye her dokunduğu şeyde görcek hatırlayacak ve bakalım nasıl yaşayacaksın o alnındaki kara lekeyle ne olur arkadaşlar biraz yavaş gitsek ölürmüyüz ve bi yerlerinizden bişilerinizmi eksilir

Avatar
hayrettin 5 yıl önce

İnsan olan herkesin başına herşey gelbilir sende insan isen istemeyerekte olsa kazayı yapmışın e be adam okuyucularımızdan özür dileyerek söyleyeceğim affınıza sığınırım çünkü doğukentte ikamet ediyorum evime geçerken trafik yolu kesip tali yola vermiş ne olmuş diye bende merak ederek görmek istedim e hayvan aslında hayvan derken onlara hakaret ediyoruz terbiyesiz allah kimsenin başına vermesin senin başına gelse senin yaptığın sen ne yaparsın niden kaçıyorsun hastaneyi arasan ambulans arasan ben sana bu kadar kızmazdım ama sen bi aşalıksın eğer seni ben bulsam ve allah huzurunda katil olmayacağımı bilsem deyil kaza zadeler ellerimle ben boğarım seningileri direk idama hep benmi suçluyum diyeceksin sen kaçtığın için suçlusun yoksa senden önce bencil bir belediye başkanı var çevre illere bakın demir korkuluklar yapılmış geçiş engellenmiş ne yazıkki burnunun dikine giden kendisine oy vereni duymayan oy vermeyeni asla adamdan saymayan bir zihniyetle karşı karşıyayız yapıcak bir gücümüz yok her kademe her mevkii sorumululukları vardır böylesi bir olayda sorumlularda azda olsa bu vebale ortakdırlar insancada allah katındada ölen kardeşimiz ve minik yavrusuna allahdan rahmet yakınlarınında başı sağ olsun allah sabırlarını artırsın

Avatar
mehmet 5 yıl önce

Arkadaşlar ben her akşam ve hersabah bağa gidip gelirken o yolu kullanıyorum.ne bir jandarma,ne bir polis hiçbirşey yok.
bununla birlikte:kırmızı ışıkta geçen mi ararsın,motorsikletle sürat yapanı mı,ehliyetsiz traktör vs araç kullanan mı herşey var herşey.hiç bir kontrol noktası yok.
şimdi burdan söylüyorum tüm belediye başkanımıza;bakalım bahçelievlerdeki fatih ilköğretim okulunun önünde ne zaman bir aiemizin ocağına ateş düşecek ve sen sonrasında önlem alacaksın.
bekliyoruz sayın Başkan!!!

Avatar
yahya kemal mh 5 yıl önce

sunpetten başlıyor köşk petrole kadar Allah ne verdiyse basıyorlar bok var ya bizi yakan böyle çaresiz insanların ölümü asıl o araç takla atıp paramparça olsa hiç yüregim acımaz yetkililerden bir an önce bu güzargaha 200 m bir kasis koymaları yada mahallelinin eline sopayı verecen hız yapanın anasını belleyecekler bu ne yaw

Avatar
mehmet 5 yıl önce

o çocuk hepimizin kızı olabilir.bu ülkede o kadar kurallara uymayan kimse varki.neyseki öte taraf var sen kaç bakim ötede canını okuyacaklar eğer haksız yere hız yapıp bu canlara kıymışsan. bir sözümde trafik teşkilatına ayda yılda bir kere radar koymakla bu işler olmaz yokmu bazı tehlikeli yerlere her gün ekibi devletimizin.cezalar caydırıcı olmalı.hız yapanı trafikten menedip ehliyetini süresiz al bakim öyle 100 tl ile olmaz..sadece maraştamı işte türkiye yolları.ne desek boş iyiki öteki alem var orada her şey ne kadar intizamlı ve güzel çünkü oranın sahibi allah burada her şeyi batıran bir çok insan müsveddesi var vebu dünyayı pisletiyor.masumların canına kıyıyorlar.

banner122

banner215

banner124

banner40

banner126