Kahramanmaraş'ta küfürleşme yüzünden çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı

Kahramanmaraş'ta çıkan tartışmada bıçaklanan genç, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

Kahramanmaraş'ta küfürleşme yüzünden çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı

Kahramanmaraş'ta çıkan tartışmada bıçaklanan genç, tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti.

01 Mart 2013 Cuma 00:00
Kahramanmaraş'ta küfürleşme yüzünden çıkan tartışma cinayetle sonuçlandı

Alınan bilgiye göre, İsmet Gözüaçık (22) ile arkadaşları F.G (20) B.G. (21) ve F.G (21) arasında Sait Zarifoğlu Caddesi'nde, ''küfürleşme'' yüzünden tartışma çıktı. Gözüaçık, kavgaya dönüşen olayda bıçakla yaralandı. Kalbinden bıçaklandığı belirtilen genç, ambulansla götürüldüğü Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde hayatını kaybetti.
     Olayı soruşturan polis, şüphelileri Hacı Bayram Veli Mahallesi'ndeki bir evde yakaladı.
     Bu arada, zanlılardan F.G'nin bir süre önce cezaevinden çıktığı öğrenildi.
     Emniyetteki işlemleri tamamlanan 3 kişi adliyeye sevk edildi.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ctlnbk 3 yıl önce

akacak kan damarda durmaz

Avatar
maraşlıı 3 yıl önce

ne ozenti nede baska bısıııı akacak kan damarda durmazzzzzz

Avatar
nihat nihat 4 yıl önce

selam
kardeşim doğru bir noktaya basmışın
bu kurtlar vadisindeki ağır abi ayakları bu çocukların hepsini mahya vari yaptı
her yerde çeteleşme yapıyorlar
devlet bu işe el koymalı bir an evvel bu diizi yayından kaldırılmalı
saygılar

Avatar
emine 4 yıl önce

nasıl bir şey

Avatar
deniz aydın 4 yıl önce

insanın bir anlık cinnetine bakar kardeşim kimsenin birşeye özenti olduğundan değil

Avatar
mümessil paşa 4 yıl önce

bunların bir çoğu parçalanmış aileler!kimileri kurtlar vadisi özentili!herbiri kendine bir rol çizmiş,anne babaları biçare,devlet yardımıyla geçiniyorlar,sosyal yardımlaşmadan birkaç türde para alıyorlar,eğitim ve çalışma yok!yani ülkenin sadece terör meselesi yok,ceza evinden dışarıyı daha farklı görüyorsun,gelenler sana dışarının ne durumda olduğunu gösteriyor,uzun yatanlar dünyanın kaç bucak olduğunu anlıyor ama iş işten geçiyor,içerde 20 den 26 ya kadar yattığım ceza evi değil,bu son yatışım 4 sene son bir yılı adana kürkçüler,kabus dolu,burda maksadım hayat hikayemi anlatmak değil üzülüyorum şu içeri tabiriyle 20 lik gençlere orda çok acı çekiyorlar,gerisini siz yorumlayın!

banner122

banner215

banner124

banner40

banner126