Köprüden uçan minibüsün sürücüsü tutuklandı

Kahramanmaraş'ta 1 kişinin öldüğü, 11 kişinin yaralandığı dolmuş kazasındaki sürücü tutuklandı.

Köprüden uçan minibüsün sürücüsü tutuklandı

Kahramanmaraş'ta 1 kişinin öldüğü, 11 kişinin yaralandığı dolmuş kazasındaki sürücü tutuklandı.

17 Ocak 2012 Salı 17:54
Köprüden uçan minibüsün sürücüsü tutuklandı
Alınan bilgiye göre, kazanın ardından Yenişehir Devlet Hastanesi'nde tedavi gören sürücü Mehmet Kartal (35) taburcu olduktan sonra emniyette ifadesi alındı. Kartal'ın polise verdiği ifadede, ''Çukura düşünce tekerim patladı. Bu arada direksiyon hakimiyetini kaybettim. Sonra bariyere çarparak köprüden aşağıya düştük'' dediği öğrenildi. Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen Kartal, tutuklandı. Kazada ağır yaralanan Hüseyin Baykuş (34) ise tedavi gördüğü Kahramanmaraş Devlet Hastanesinde hayatını kaybetti. Mehmet Kartal idaresindeki 46 M 0054 plakalı dolmuş, dün Kahramanmaraş-Adana karayolunun 1. kilometresindeki köprü üzerinde bariyere çarptıktan sonra yaklaşık 6 metre yükseklikten düşmüştü.Kazada 1'i ağır, 12 kişi yaralanmıştı.
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ali 5 yıl önce

ÖLEN KARDEŞİMİZE ALLAH'TAN RAHMET DİLİYORUM.
BELEDİYE BAŞKANI YOLLARIN ACİLEN DÜZELMESİ İÇİN ÇALIŞMALI YOK YAPAMIYORSA ÇEKSİN GİTSİN....

Avatar
hasan 5 yıl önce

bence tek sorun rekabet halk otobüsü belediye otobüsü dolmuş aynı güzergahta sefer yaptığı sürece bu sorunlar devam eder bunların hepsinin işvereni kahramanmaraş belediyesidir. Bence ulaşımda rekabet kaliteyi getirmez aksine sürtüşmeyi kazaları kavgaları beraberinde getirir.

Avatar
salih 5 yıl önce

bir can gitti yine siyasete malzeme oluştu herkes yazıyor(cukur,belediye,hız,sistem)der ken uzar uzar neler cıkar neler.ben 7 yaşın da baba sını tırafık kazasında kaybetmiş biriyim.kanun derki türkiye de yol,hava şartları,aracın durumu musait ise 120 km ye kadar hız yapılabilir.ben belediyeyi,tekeri,cukuru,asfaltı,kaldırımı,sistemi,bilmem aldıgın sorum lulugu bilecek sin ona göre araç kulanacaksın.

Avatar
Ali ihsan 5 yıl önce

Büyük geçmiş olsun. ALLAH şifa versin hepsine. Bazı yorumlar çok saçma olmuş yazmadan edemedim. Hem şikayet ediyorsun, hem oy veriyorsun, Hemde bidaha oy veririm diyorsun. Siz bu şekilde asfaltı bırakın bi kenara, hadi kaldırımıda geçtim, patika yolu bile fazla.

Avatar
zekeriya 5 yıl önce

bu belediyeye %66 oyu veren bu maraş halkı değilmi bu belediye allah aşkına cenaze hizmetlerinden başka ne yapıyor 9 yıllık görevinde ne yapmış bu başkan farklı olarak neyi değiştirmiş biz de bu akıl olduktan sonra daha çok yanarız.

Avatar
enerji 5 yıl önce

arkadaşlar dolmuşçulara bi şey dedigimiz zaman suçlu oluyoruz.Hava yağmurlu bir dolmuşçu arkadaşı uyardık sana ne oluyor arkadaş benim canım var eim vat dostum var dedigim de benim de malım var rızkımız için çalışıyoruz diyor tamam haklıda ama be adam sen geri duraklarda yatıp da bir otobüs önüne düştügü zaman onla yarışmayaçaksın rızkın ne ise onu yiyeçeksin sayın yetkililer duyun bunu denetlemelerinizi düzgün yapın yeter artık yeter....

Avatar
haci 5 yıl önce

bütün şöforler bir değil içinde iyi olanlarıda çok bazıları duraklarda yatıyor sonra son sürat gibiyor hata sizde şahsen ben öyle yapan oldumu direk 153 yada fiyat tabelalarının altındaki numarayı arayıp şikayet ediyorum bir durak ilerlemeden telefon geliyor ona veya zabıta yolunu çevirip cezasını veriyor sizlerde öyle yapın

Avatar
serdar 5 yıl önce

kardeşim yapmış oldugun yorum hakkında eleştiriliyorsun. nedeni ise olay hakkında bilgin olmaması. hiç gördün mü bi arabanın çukura düşüpte tekerinin top attığını ve hakimiyetinin kayıp etti bi olayı. bu olay işte başımıza derdi acan. belediyenin bu yolları yapmamamsı. ( MEKANIN CENNET OLSA BİLE , KENDİNİ ORDAN ATMAYA YÜREĞİN YETER Mİ??? )

Avatar
RASİM 5 yıl önce

bazı yorumcular belediye başkanına laf söyletmiyorda minübüsleri ve otobüslerin standardını ve çalışma sistemini belirleyen ve denetleyen kurum belediye size soruyorum bunu yapmayan belediye suçsuz olurmu tabiki şoföründe kusuru var ama şoförleri bu kusuru işlemeye iten doğru dürüst sistem kuramayan belediye başkanı
sorunun tek çözümüde kayseri ve sivas ta olduğu gibi minübüs ve halk otobüslerini birleştirip tek çatı altında toplayıp HAVUZ SİSTEMİNE geçmektir Bu günkü sıkıntılarımızın altında minübüs ve otobüslerin bireysel hareket etmesinden kaynaklanıyor. Oysa kurumsallaştığında bir çok sorun kendiliğinden ortadan kalkacak. Araçlar şirket çatısı altında birleşecek ve sistemden herkes eşit pay alacak . Gelir de, gider de tek çatı altında toplanacak belediye koyduğu standartların altında otobüs çalıştırmayacak tek tip ve renkte otobüs olacak belediye tarafından denetlenecek maraş halkıda bayram şekeri gibi değişik renkteki otobüs ve minübüslerin çirkin görüntüsünden kurtulacak böyle oluncada toplu taşıma daha modern bir görünüm kazanacak.bunun sonucunda “Otobüsler artık birbiriyle yarışmıyacak Otobüs seferleri düzenli ve dakik olacak,Şoförler daha güler yüzlü olacak hem özel halk otobüsleri kazanacak hemde halk huzurlu yolculuk yapacak rekabet ortadan kalktığından yolcu almak için sürat yapılmayacak bu tür kazalar olmayacak belediyenin yapması gereken sistemi kurup doğru düzgün denetim yapmak inşallah sistem bir an önce kurulurda halkımız rahatlar güvenli yolculuk yapar bunun sonucunda şimdikinden çok daha az kaza olacak otobüs ve dolmuş şoförlerinin trafikteki kural tanımamazlığı çok alt seviyelere inecektir saygılar

Avatar
ADİL-VATANDAŞ 5 yıl önce

1-Arkadaşlar, Minibüsün kaza yaptığı yol çevre yoludur, bakım ve onarımı da Karayollarına aittir.
2-Minibüs şoförü tutuklandı, çünkü aşırı hızlıydı.
3-Ben AKP li değilim, ama doğruları da söylemek lazım. Saygılar.

Avatar
bunyamin 5 yıl önce

cokkıymetli belediye başkanlıgı bu yollar dolmuş cuların 100 km hız yapmalarına musayıt bunlara yol yarsanız hıc süpesiz 250 km yi bulrlar 11 kişinin bulundugu araçta bi kişi vefar etti bunların derdi yoldegıl kim cok yolcu topladı.bence dolmuşlarda da takograf cihazı olmalı.

Avatar
mehmet 5 yıl önce

Su Akp`lilere sesleniyorum..ben amerikada kucuk bir cukur yuzunden tekerim patladi,polis geldi,rapor yazdi ve belediye haksiz bulundu benim tum masraflarimi odediler.yaklasik 1000 USD.

baska yoruma gerek var mi?

Avatar
fatih 5 yıl önce

kuyruklu yalan sayın k maraş halkı inan mayın bu yürüyen azraillere başı sıkıştı kıçını kurtarmak için yalan söylüyor direksiyona çıktıkların da azrail oluyorlar ğidin kaza yerine bakın ne çukur var ne bişi kimle kapışıyor du allah bilir hanği araca kafa tutuyordu onu bilmek lazım solladı o hızlıydı toparlayamadı eminim ben ğittim kaza yerin de ğördüm çukur filan yok???

Avatar
MD 5 yıl önce

Bende AKP ye oy verdm hemde her döneminde! Yine olsa yine vericem oyumu ama sabrımızı zorluyorsunuz bu memlekete bakın artık! Tüm kahramanmaraşı baştan asfalt yapsan kaldırımlara harcadğın paranın yarısı tutar be adam! Allahtan kork artık git başımızdan yeter!

Avatar
mehmet ali 5 yıl önce

bana allah askına su k.marasda dogru düzgün bi yol göstersin ne adam akıllı bi belediye anlayısı var nede adam akıllı bi yol var.mahallemdeki bu yollar yüzüne gecen bende kaza yapiyordum.bende bi akp liyim ama bi daha bu belediyeye oy verirsem yazık günah yaa... gidinde bi g.antep yada bi adana ya bakın adamlar nelerin pesinde biz hala bi yollara asvalt dökemiyoruz

Avatar
ahmet 5 yıl önce

genel olarak yorumlarınız çok güzel arkadaşlar ağzınıza sağlık. ancak bazı akp destekçileri olayı sindirememiş olsa gerek belediyelerine laf ettirmiyorlar. maraşın neresinde doğru düzgün yol var ki. anca kaldırım döşe ödenek gelsin. yeni yol yapıyorlar bir hafta geçmeden çukurlar çökükler oluşuyo. biraz insaf edin ölü yatırım yapar gibi para harcayacağınıza biraz düzgün iş yapın.

Avatar
haci 5 yıl önce

Haklısın eşref kardeş oki binevler serinkent gibi zengin mahallelerde 200mt de bir park var çocuklar için ama yusuflar dumlupınar orman dairesi gibi fakir kesimlerde nerede yok haklısınki asfalttan kıstılar sular içinde yüzerken pahalı su içerek türkiyenin %10 elektriğini karşılayan maraşta gizli vergilerle fazla gelen faturalarla bütçeyide açığıda kapatırlar olanda baykuş kardeşimiz gibi gariplere olur orada bir zengin ölse görürdüm belediyeyi ne biçim uğraşıyorlardı

Avatar
haci 5 yıl önce

murat kardeş şehir içi yollar belediyeye aittir orasıda belediyeye ait olay esnasında bizde oradaydık çukur vardı sonradan kapatılmış olabilir cahil kişiler bu belediyeyi başımıza getiriyor işte

Avatar
Kerim 5 yıl önce

Bakıyorumda kimse şoförden,aracından bahseden yok, sorunu hep hükümet, hep belediyede arayan aciz düşünceli insanlar, bu kadar ön yargılı olacağınıza gidin olayı biraz araştırın ondan sonra yorum yapın. herşeyde belediyeyi suçlamak yersizdir. Aracın bakımları tam mı? şoförün gerekli belgeleri var mı? trafik kurallarına uyuyor mu? araç içinde güvenlik için gerekli önlemleri almış mı ? bizim memlekette dolmuşlar,halk otobüsleri, hatta belediyenin kendi otobüs şoförleri kendilerini yarış pistinde altında ferrari var zannediyor. sürem dolmadan yetişeyimde ne olursa olsun derdinde şoförler. ona buna laf atacağınıza yazın dilekçenizi emniyete,belediyeye,kara yollarına, çözüm olmazsa ondan sonra yapın yorumlarınızı... laf karın doyurmaz....

Avatar
TIRPAN 5 yıl önce

MURAT İSİMLİ ŞAHIS BELEDİYE SINIRLARI İÇERİSİNDEKİ YOLUN BAKIMI BELEDİYEYE AİTTİR

Avatar
pasa 5 yıl önce

yorumların hepsi beledıyeyı suçlar vaziyette evet dogru yollar bozuk çukurlar okadar fazla ama sunuda unutmamak gerek dolmus ve ototbus teroru herkes cok ıyı bılırkı maraşta nasıl hızlı nasıl sorumsuz araç kullandıkların bunun suclusu söförden baskası degıl nekdar suçu başka yerlere bulsak ta ..

Avatar
yavuz ertürk 5 yıl önce

Bekleyin görün ulu cami çevresinde karşıdan karşıya geçerken öldü diye yazılacak.

Avatar
murat 5 yıl önce

Kardeşler ölüm gelmişse cihana, baş ağrısı bahane. Biraz insaf edin yahu olayda belediye ya da belediye başkanını ilgilendiren bir durum yok ki. Yol karayollarına ait. Yani asfalt dökülecekse karayolları dökecek. Belediyeye ait değil. Kaldı ki bahsedilen yola dün gittik baktım herhangi bir çukur felan da yok. Şimdi belediye karayollarına ait bir yere asfalt dökse bu sefer de karayollarının yapacağı yeri neden belediye asfaltlıyor diye velvele kopartırız. Dolmuş şöforlerinin yollarda nasıl gittiğini bilmiyor musunuz? Duraklarda yatarlar, sonra da dakika ile çalışıyoruz diye Allah ne verdiyse basarlar gaza. Bu kaza da muhtemelen böyle olmuştur. Vefat eden kardeşimize Allah'tan rahmet, kederli ailesi ve yakınlarına sabr-ı cemil dilerim.

Avatar
maraş 5 yıl önce

DÜN vefat eden hüseyin baykuşun köy yolunu lütfen gidin ve bir görün ya koskoca belediye bu kadar mı acizsiniz yazıklar olsun o yol o kadar berbat ki çukursuz 1metre bulmak çok zor

Avatar
mustafa 5 yıl önce

belediye başkanının dikkatine altında 300 bin tl lik mersedes marka arabaya vereceğin parayla yolların bakımını yapta çocuklar yetim kalmasın bu saltanat sanada kalmaz hiç mi allah korkusu yok sen de

Avatar
MUSTAFA 5 yıl önce

buradaki yorumları belediyeden kimse okumuyor herhalde,kılları kıpırdamıyor çünkü Maraş ta ki yollar içler acısı 1 metre çukursusz yol yok ayrıca sürücüler eğitimsiz.Kaza nasıl olmasınki?

Avatar
kemal poyraz 5 yıl önce

hala şu akp için bu belediye başkanına oy verenlere yazıklar olsun kaç kişi öldü bu çukurlar yüzünden kaç kişi sakat kaldı kaç araba yok oldu. başka bir belediye başkanı olsa başka partiden suyumu çıkardı artık akıllanırda şu akp den kurtulursunuz.

Avatar
vatandaş 5 yıl önce

sn. başkan belki tutuklanan şoför ama asıl suçlu siz ve ekibiniz burada bir şekilde işi götürüyorsunuz ama bunun hesabını asıl mahkemede nasıl vereceksiniz.

Avatar
vatandaş 5 yıl önce

k.maraşın yollarında belediye çalışmıyor malesef kötebekler çalışıyor ben misafir olarak bu şehre geldim ve gördüğüm en kötü yollara sahip şehirlerin içinde birinci sıraya gelir k.maraş cok yazık

Avatar
EŞREF 5 yıl önce

SAYIN YETKİLİLERE SESLENİYORUM.Bu gece ve her gece babasını pencereden
ne zaman gelecek diye bekleyen biri doğmamış üç yavrunun sesini duyabilecekmisiniz.K:Maraş belediyesinin bütçesini üç kat artırmakla övünüyorsunuz,buda kahkınız tebrik ederiz sizi sayın başkanım.ama çok acıkı bir avuç asvalt dökemediniz bu kadar bütçeyle ve biri dağmamış dört yavruyu yetin bırakmamaya bu butçeniz ne yazıkkı az geldi.
eğer az gelmeseydi oraya bir avuç asvaltı dökerdiniz.üstelik akşam sabah bakanlarımızın,millet vekillerimizin gelip geçtiği bir yol.inşallah bark ve bahçelerle değilde bir gün gelir yollarımızlada övünürsünüz ama o yolları oksz bırakılan yetimleri babaları göremiyecek.,
Hepimiz Rabbimize amanetiz bizlerde sizleri oylarımızla rabbimizin bize bahşettiği bu güzel hayatı güzel ve rahat yaşamak için sizleri o makamlara getirdik.Aldığınız oyların hakkını verdiğinize inanıyorsanız diyecek bişeyim yok.
tek isteğim geride kalan yeti,mlerin sessiz çığlıklarında vicdanınızda duymanız.
en içten saygılarımla.

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126