Kahramanmaraş Batı köylerine bu köprüyle bağlanacak

Proje çalışmaları tamamlanmak üzere olan Yeni bağlantı yolu ve köprü yapımına ilişkin, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç köprü yerinin belirlenmesi konusunda yerinde incelemelerde bulundu.

Kahramanmaraş Batı köylerine bu köprüyle bağlanacak

Proje çalışmaları tamamlanmak üzere olan Yeni bağlantı yolu ve köprü yapımına ilişkin, Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç köprü yerinin belirlenmesi konusunda yerinde incelemelerde bulundu.

29 Ocak 2015 Perşembe 17:19
Kahramanmaraş Batı köylerine bu köprüyle bağlanacak
banner203
 Köprünün yapımına ilişkin görüşlerini dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Aksu Nehri üzerine kurulacak köprü bağlantısının şehrimizdeki eski mahalleler ile yeni mahalleleri birbirine bağlayacağını söyledi.

Başkan Erkoç yaptığı açıklamada: “Aksu Nehri üzerine kuracağımız köprünün yapılacağı bölgede ilgili daire başkanımız ve danışmanımızla incelemelerde bulunduk. Etüd çalışmalarımızı tamamladık. Bu köprüyü hizmete sunduğumuz zaman köyden mahalleye dönüşen mahallelerimizle şehir merkezindeki mahallelerimizi birbirine bağlarken aynı zamanda şehrimizin batısında köyden mahalleye dönüşen mahallelerimizin şehre ulaşımını daha da kolaylaştıracak.

Köprü ve yeni yapılacak yolun uygulama projelerini başlatıyoruz. Plan üzerinde çalışmalarımızı tamamlayınca ihaleye çıkacağız ve yolu en kısa sürede halkımızın hizmetine sunacağız.

Kalekaya’dan başlamak üzere Fatih Mahallesine, Yeşilyöre’den merkeze doğru gelişi, Büyüksır, Küçüksır, Karadere, Kale, Hartlap, Dereboğazı, Kızıldamlar ve Öşlü mahallelerimizin şehir merkezine bağlantısını sağlayarak bu bölgede yaşayan yaklaşık 60 bin insanımızın hizmetine sunacağız.

Bu projemiz seçim döneminde vaatlerimiz arasında idi, arkadaşlara gerekli talimatlarımızı verdik. Şu anda güzergah tespitlerini yapıyoruz. Plana ekleyerek gerekli plan değişikliklerini yapacağız. Uygulama projesini bitirir bitirmez de bu yolun inşaat ihalesini yaparak en kısa sürede ulaşıma açılmasını sağlayacağız.

Bu yolun yapılması ile Adana yolunu kullanan bu vatandaşlarımız bu güzergahı kullanacaklar. Böylece hem vatandaşlarımız en kısa sürede şehir merkezine ulaşacak hem de Adana Yolu üzerinde yaşanan yoğunluk bir nebze olsun azalacak” diye konuştu.

Aksu Çayı’nın, Sır Barajı Gölü’ne kavuştuğu yerde yapılacak olan Köprü ve yeni bağlantı yolu ile Yeşilyöre, Fatih, Önsen, Fatmalı, Kale, Karedere Mahalleri başta olmak üzere Sır Barajı Gölü’nün Güneyindeki tüm yerleşim yerleri en kısa mesafeyle şehir merkezine bağlanacak.

Yeni yapılacak olan köprü 3 açıklığa sahip ve 90 metre uzunluğunda olup, yapılacak olan bağlantı yolu ve köprü ile birlikte Dulkadiroğlu ilçesine ulaşım 4 km ve Onikişubat İlçesine Ulaşım 13 km kısalacak.

Son Güncelleme: 29.01.2015 17:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
<strong>Dikkat!</strong> Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cengiz terlikli 8 ay önce

Arkadaşlar yakın birzamanda köprü çalışmaları başlıyor fakat kürtler avşarından yapılsa daha iyi olur bence

Avatar
hasan 9 ay önce

Cuceli mahallesi civari kopru nezaman yapimi baslayacak

Avatar
Gacome 9 ay önce

Maraş kadersiz maraş otobanda duble yollarda hızlı trende havaalanında bölgesel hastanede karadeniz akdeniz güzergahını da beceremedik göksundan osmaniyeye attılar güzergahı şehir içi battı çıktı yollar tekke kentsei dönüşüm yani yüzde daha kaç oy vermemiz bekleniyor bizler öldükten sonramı görücez bu hizmetleri kadersiz maraş ne diyeyim ki gardaş

Avatar
mehmet kale 2 yıl önce

lütfen ben okulu bitirmeden yapın çünkü hergün dönüp dolaşıp aynı yerin karşısına gelmek çok zoroluyo

Avatar
hakan kadılı 2 yıl önce

Bekleyin yaparlar.tayyip babanın sayesinde adam oldular.ama artık yeter.maraş kadar belediyecilikte başarısız başka bi il yok.1 sene oldu naptı bu başkan

Avatar
Ahmet 2 yıl önce

Ne diyelim başkan. Seçim var. Bir şeyler söylenmeli artık proje falan. Para olduğundan değil. Çünkü paralar malum saraya gitti, Rezanında artık suyu çıktı. Ne yapmalı proje üretip bol reklamı yapılmalı taki seçim kazanılsın. 5 yıldır bunun ihalesinin bile yapıldığını duyuyoruz. Bu gün ise henüz yer tespitleri yapılıyor haberleri. Dikkat seçim var, yoksa adamı birileri siler.

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2 yıl önce

yorumcu ercüment'ciğim lütfen yeteneğime maşAllah de arkadaş, bak yoksa küserim, yahu ercüment kardeşim sen bırak o 4,5 yılı bunlar yıllar geçse de bir eser yapamazlarrrr. 10 sene ali sezal (10 senede vekillik eder 20 yıl) 12 sene kaldırım bey, 3 sene de hanifi abimiz yaptı tonlar ca yıl eder büyük bir eser bıraktılar mı ? yok yok yok hepsinin ufku dar bunlar da bir şey yapamaz al birini vur ötekine kardeşim yapamazlar göz var izam var.

Avatar
Tatar Ramazan 2 yıl önce

hi̇ç yeni̇si̇ i̇çi̇n uğraşilmasin bence bir sürü iş ve nakit kaybı yerini değiştirmeye gerek yok mevcut aksu köprüsü üzerine yapsınlar

Avatar
adıgüzel murat 2 yıl önce

yahu proje ne azaman bitecek onu geçtim projelendirme başladımı proje için biri görevlendirildimi(köprü nezaman bitecek demiyorum) somut hiç bişey yok yahuuu

Avatar
Ercüment 2 yıl önce

Asil Kahramanmaraş'lı kardeş bu 5 yıl ne zaman bitti de haberimiz yok. Olanı Görmüyor, olmayanı 4,5 yıl önce görüyorsun bu nasıl bir yetenek !

Avatar
muhammed 2 yıl önce

InşAllah yapın da yolumuz kisalsin.
Bide şu Aksu çayını bir temizleyemediniz gitti, 3-4 aya bir memlekete geliyorum köyüme giderken Aksu Köprüsünü kullanıyorum. Icler acısı. Ve yıllardır böyle. Aslında sadece o bir işe yaramaz köprü ve o pis su için size oy verilmez ama ne yapalım. Tayyip babanın hatırı var...

Avatar
mehmet buyukkurt 2 yıl önce

kılavuzdan barj sahilinden cüceli eski köprü---maraş avşar köyü yol birleşir.iki yol eski köprünün oradan atılacak köprüyle hem batı köyler yakınlaşır-hemde çevre yolumuz olur kayseriden gelen araçlar şehre girmeden adana yolunu bulur.köylülerle istişaere fatih başkanım

Avatar
mehmet buyukkurt 2 yıl önce

köprünün yeri yanlış.oraya gelen araçlar 3 km sonra adana yolunda nasıl kısalıyor biri anlatsında bilelim.gelin köylülerle görüşün istişare edin sonra karar verin

Avatar
Ahmet Önsenli 2 yıl önce

ben kendimi bildim bileli oraya köprü yapılacak bende 4 yıl daha yapılmaz gelecek seçimde malzeme yaparlar

Avatar
ÖKKEŞ MARAŞLI 2 yıl önce

yahu başkan düzergah belli̇ avşar mah.i̇le cüceli̇ mah.arasina bi̇r zemi̇ni̇ salam olasi durumunda bi̇r asma köprü i̇nşaAllah haydi̇ göster kendi̇ni̇

Avatar
HALİL 2 yıl önce

hani andirin yolu na da köprü atacaklardi yol kısalacaktı üniversitenin kavşağı bitmek bilmiyor k.maraş göksun yolu bitmek bilmiyor bunlar bitmediğine göre yapacakları ne zaman biter acaba !

Avatar
eren ahmet 2 yıl önce

Allah var güzel bakıyorlar. haklarını yemeyelim:)

Avatar
dereboğazılı 2 yıl önce

kardeşim yerini tam avşar üzerinden cüceliye veya fatmalıya bağlamazsanız çok işe yaramaz. siz bunuda beceremezsiniz inşAllah saadet partisi belediyesi yapacak bunu

Avatar
memet 2 yıl önce

tahmınım 10 yıl sonra bıter cunkı göksun yolu hala bıtmedı neden se cok atıyor lar secim den önce verdıgınız vadler nerede bun ları sora cak kımse yok mu memleket te yaaa bu nasıl duzen insanlarımızı bu sekıl kandırıyor lar zaten ama ver gıye geldıgı zaman almasını ıyı bılıyor lar bu devran bır gun sonecek işAllah

Avatar
aliş 2 yıl önce

insAllah olur ne umudum yok hep laf icraat yok .seçimlere dört sene kaldı seçim de vaat ettiği projelerin birini bile yapmadıki ama secim geldiğinde beyan ettiği proje kitapcını saklıyorum o zaman geldiğinde görecek ne yaptığını ve yapmadığını

Avatar
vatandaş 2 yıl önce

sayın başkan oraya yakın bir yer var ki projeyi yaparsan, köprüyü kara yolları yapar enerjiyi sen üretir, parasını alırsın, vatandaş sosyal tarafından faydalanır, o zaman yüz yılın projelerinin birini yapmış olursun.

Avatar
dex 2 yıl önce

la bunlar aynı resimdeki gibi sadece bakar ... hiiiiiiiç bir şey yapamaz....

Avatar
hartlap 2 yıl önce

her seçim yaklaşımında bir köprü hikayesi oluyor artık farklı bir malzeme kullanın ortada icrat olmayınca millet yemiyor bu vaatleri

Avatar
Asil Kahramanmaraş'lı 2 yıl önce

duy da inanma, hepsi lafla, kağıt üzerinde gerçek icraata gelince yok yok yok, nerede ise 5 yıllık görev süreleri bitecek. ama hala heriflerin yaptıkları bir eser yok.

Avatar
Ali 2 yıl önce

bati köyleri̇ döngele yeni̇cekale yolyani kalebaşi topçali rahmacilar muuratli keri̇mli̇ reyhanli. buralarin yolu çok kötü ve uzun kisaltma çaresi̇ yok mu başkanim

Avatar
hrtlp 2 yıl önce

bir hartlaplı olarak heyacanla bekliyoruz sirada su var inşaAllah..

banner122

banner215

banner124

banner154

banner126